לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם אילו החיים נחייה :)




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

1/2014

גיוס!!!


שלום לכולם!!!

הרבה זמן כבר לא כתבתי כאן => לא היה לי כל כך חשק לשפוך את כל מה שעבר עלי

אזז בקרוב אני מתגייסת (עוד שבועיים!!) אני מתה מפחד מהגיוס וגם מאד מורעלת לגביו
אני לא יודעת איך אני יסתדר , אני מאד מפונקת , אני צריכה לישון את ה10 שעות שינה שלי בלילה אחרת אני לא מתפקדת כמו שצריך , יש לי בעיה עם אוכל, אני נגעלת משטיפת כלים ..קיצור אני ממש מפונקת וזה הולך להיות קשה ובנוסף אני גם מפחדת מהנשק
אני הולכת לעשות טירונות בעובדה ואני מתגייסת ביום רביעי זה אומר ש90% שאני יסגור את השבת הראשונה
בגלל שהטירונות והקורס בעובדה אני הולכת לסגור הרבה פעמים 21 (לא כל כך מנחם) אבל יהיה לי תנאים מעולים יחסית לטירונות .
את האמת למרות כל הפחד אני ממש מתרגשת לגיוס אני רוצה שינויים בחיים שלי קצת אקשן
הגיע הזמן שאני יתחיל לקנות דברים לצבא ולארוז ולנצל כל רגע עד הגיוס מה שקצת קשה כי רוב הילדים שאני מכירה כבר התגייסו אז אין מה לעשות ביומיום.

 

נכתב על ידי , 19/1/2014 12:57  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLaDy D :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LaDy D :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)